Przejdź do treści

    Livechat na stronę www i do e-sklepu

    Obsługuj użytkowników w czasie rzeczywistym – bez względu na porę czy lokalizację

    Wybierz nowoczesny live chat, dzięki któremu szybko odpowiesz na wszystkie pytania swoich klientów, a gdy zajdzie taka potrzeba – osobiście zainicjujesz rozmowę, która przekona ich do zakupu.

    Wypróbuj za darmo 14 dni bez żadnych zobowiązań
    • Darmowy okres próbny

      Używaj przez 14 dni za darmo. Przetestuj live chat w Twojej firmie i sprawdź jego możliwości.

      W tej opcji otrzymasz od nas szereg funkcjonalności i opcji do testowania w swoim biznesie. Jeśli będziesz potrzebował wsparcia – napisz, zdzwoń. Daj nam znać – na pewno pomożemy!

    • Intuicyjna i ekspresowa integracja

      Wystarczy, że umieścisz specjalny kod na stronie, a narzędzie od razu będzie gotowe do działania.

      A zapewnisz szybką pomoc swoim klientom i potencjalnym klientom na swojej stronie i w e-sklepie tak, aby nigdy nie musieli z nich wychodzić. Skrócisz również cykl sprzedaży i przyśpieszysz transakcje.

    • Większa sprzedaż

      Możliwość wyzwalania różnych akcji angażujących, analityka, podgląd klienta na żywo i wiele innych akcji.

      Dzięki nim, w przeciągu kilku minut przedstawisz produkt/usługę zainteresowanym, po czym spokojnie finalizujesz transakcję. Użytkownicy ze strony chętnie do Ciebie powrócą.

    • Podwyższona efektywność

      Komunikacja z klientami w 1 miejscu: wiadomości z live chata, FB, emaila, WhatsApp, Slack.

      Poprzez wielokanałowy kontakt z użytkownikami z Twojej strony i sklepu internetowego, umożliwisz i przyspieszysz pierwszy kontakt pomiędzy Klientem, a Twoją marką.

    POZNAJ NARZĘDZIE

    Live chat - co to jest?

    Wyobraź sobie sytuację, w której goni Cię czas, a Ty bardzo pilnie musisz kupić pewien produkt. Jednak zanim postanowisz dodać go do koszyka, masz jeszcze kilka pytań do sprzedawcy. Próbujesz zadzwonić na numer telefonu podany na stronie, ale niestety – nikt go nie odbiera. Wysyłasz wiadomość e-mail, ale po 15-minutowym oczekiwaniu na wiadomość, tracisz już wiarę, że ktoś udzieli Ci szybkiej odpowiedzi.

    Co w takiej sytuacji? Czekasz dalej, czy szybko udajesz się do innego sklepu, który również oferuje te produkty, a dodatkowo – ma sprawną obsługę, która szybko rozwiąże wszystkie Twoje wątpliwości? Pozwól, że zgadniemy – wybierasz opcję numer 2, prawda?

    Musisz wiedzieć, że nie należysz do wyjątków. W takich sytuacjach nikt nie lubi czekać – Twoi klienci również. Jeżeli chcesz, aby wizyta na Twojej stronie była dla nich czystą przyjemnością i jak najczęściej kończyła się sfinalizowaniem transakcji – Live chat jest właśnie dla Ciebie.

    Wejdź na wyższy poziom i obsługuj swoich klientów tak, jakby odwiedzili Cię osobiście - w sklepie stacjonarnym

    Jego wdrożenie sprawi, że Twoi klienci otrzymają narzędzie do komunikacji, które spowoduje, że użytkowanie Twojej strony będzie nie tylko wygodniejsze i szybsze, ale również zdecydowanie przyjemniejsze.

    Z kolei Ty – zyskasz jeszcze więcej powodów do angażowania, kształtowania pozytywnych wrażeń, budowania zaufania i lojalności, a co za tym idzie – generowania wyższej i wyższej sprzedaży!

    KORZYŚCI Z POSIADANIA LIVE CHATA

    Do czego wykorzystasz to narzędzie?

    • Więcej zdecydowanych klientów

      Znaczna część osób podejmuje decyzje zakupowe na bazie emocji i pod wpływem tzw. chwili. Szybkie odpowiadanie na pytania za pomocą live chata, jak i rozwiązywanie ich problemów spowoduje, że zwiększysz prawdopodobieństwo tego, że to u Ciebie zostawią swoje pieniądze.

       

      Właśnie dlatego live chat stanowi doskonałe rozwiązanie dla wszystkich sklepów internetowych – bez względu na branżę.

    • Podniesienie wartości użytkowników strony

      Sprawna komunikacja na linii Ty – klient sprawi, że znacząco ograniczysz liczbę osób, które opuszczają Twoją stronę bez wykonania konkretnego działania (np. dodania do koszyka lub zakupu).

      To z kolei przełoży się na lepsze wykorzystanie ich potencjału oraz realnie podniesie Twoje zyski.

    • Automatyzacja obsługi i procesów sprzedaży

      Live chat posiada opcje śledzenia i bieżącego analizowania zachowań użytkowników serwisu.

      Jeśli tylko zajdzie taka potrzeba – sam zaangażuje rozmowę, która pomoże znaleźć właściwy produkt, a następnie – przekonać do jego zakupu.

    • Wygoda, oszczędność czasu i pieniędzy

      Livechat pozwoli Ci na szybką i łatwą integrację z innymi narzędziami (Messenger itp.), a także eksport i import danych do Twojego CRM.

      To wszystko sprawi, że zyskasz jedną, wygodną i spójną platformę komunikacyjną, dzięki której skupisz się na tym, co najważniejsze, czyli profesjonalnej obsłudze użytkowników Twojej strony.

    • Pomoc na “wyciągnięcie ręki”

      Dość frustracji i nerwów związanych z mozolnym poszukiwaniem informacji, czy też wiecznym czekaniem na odpowiedź mailową lub telefoniczną.

      Za sprawą live chata, obsługa Twojej strony będzie zawsze tam, gdzie potrzebują jej Twoi odbiorcy. Narzędzie pozwoli im udzielić ekspresowej i rzetelnej odpowiedzi na zadane pytania.

    • Łatwy dostęp do historycznych danych

      Live chat działa również jako zaawansowane repozytorium, które gromadzi całą komunikację z klientami. Z jego pomocą z łatwością “wrócisz” do poprzednich rozmów, aby dokładnie je przeanalizować oraz jeszcze precyzyjniej odpowiadać na potrzeby Twoich odbiorców.

    • Skuteczna promocja produktów, na których Ci zależy

      Obok tradycyjnej obsługi klienta, live chat może stać się również pełnoprawnym narzędziem marketingowym, które wykorzystasz m.in. do proponowania konkretnych rozwiązań, informowania o akcjach promocyjnych, jak i szeregu innych tematów. Jego możliwości ogranicza tylko Twoja wyobraźnia!

    • Bezcenna wiedza na temat zachowania i preferencji Twoich odbiorców

      Wbudowana możliwość gromadzenia, analizy i przetwarzania danych w live chacie, spowoduje, że otrzymasz bardzo cenne informacje, które będziesz w stanie wykorzystać do optymalizacji swojej promocji.

      Posłużą Ci one m.in. do kampanii reklamowych, usprawniania działania i funkcjonalności serwisu internetowego, jak i prowadzenia szeregu innych przedsięwzięć.

    JAK ZACZĄĆ?

    Bądź zawsze do dyspozycji Twoich klientów

    Nie pozwól, aby musieli czekać albo co gorsza – ich pytania pozostawały kompletnie bez żadnych odpowiedzi.

    Sprawdź, jakie to proste

    • Krok 1

      Zainstaluj

      Wprowadź kod na swoją stronę, a live chat praktycznie od razu będzie gotowy do działania

      Zainstaluj
    • Krok 2

      Skonfiguruj

      Możesz go dodatkowo wzbogacić o integrację z mediami społecznościowymi, a także zaplanować automatyczne akcje

      Skonfiguruj
    • Krok 3

      Korzystaj

      Odpowiadaj na bieżące pytania, inicjuj rozmowy i dbaj o relacje z użytkownikami Twojego serwisu

    CASE STUDIES

    Poznaj sukcesy naszych klientów

    • 26%

      Wzrost sprzedaży w branży automotive

      Dzięki skróceniu czasu odpowiedzi i wyzwalaniu automatycznych akcji.

    • 57%

      Spadek porzucony koszyków w e-sklepie

      Dzięki udzielaniu profesjonalnego wsparcia podczas zakupów.

    • 38%

      Oszczędności w firmach usługowej

      Za sprawą zintegrowania wszystkich kanałów komunikacji w jednym miejscu.

    • 29%

      Więcej pozytywnych opinii w social mediach

      Dzięki szybkiej i sprawnej obsłudze udzielanej w czasie rzeczywistym.