Przejdź do treści

    Callback na stronę i do sklepu internetowego

    Oddzwaniaj do klientów nawet w niecałe pół minuty

    Udzielaj odpowiedzi i obsługuj użytkowników dokładnie wtedy, gdy tego potrzebują. Postaw na innowacyjne narzędzie callback, dzięki któremu połączą się z Tobą w zaledwie 26 sekund.

    Wypróbuj za darmo 14 dni bez żadnych zobowiązań
    • 14 dni za darmo

      Przetestuj callback w Twojej firmie i sprawdź czy wykorzystasz na stałe to rozwiązanie w swojej firmie.

      Strony internetowe wyglądają nowocześnie, kiedy mają łatwo dostępne narzędzia, z których mogą korzystać odwiedzający. To znacznie poprawia ogólne wrażenia użytkownika. 

    • Intuicyjna instalacja

      Wystarczy, że umieścisz na swojej stronie wygenerowany kod, a narzędzie natychmiast będzie gotowe do działania.

      Dzięki temu będziesz mógł szybko i od ręki wspierać swoich klientów. Im szybciej problem klienta zostanie rozwiązany, tym szybciej będziesz mógł przejść do pomocy innemu klientowi.

    • Większe zadowolenie i sprzedaż

      Szybki i sprawny kontakt to pierwszy krok do zdobycia zaufania, a następnie przekonania klienta do zakupu.

      Callback ułatwi Twoim klientom, łączenie się z Twoją marką w dowolnym dla nich momencie. Zwiększ wskaźniki rozwiązywania problemów przy pierwszym kontakcie.

    • Pełna elastyczność

      Callback może działać przez całą dobę lub też w wyznaczonych dniach oraz godzinach. To Ty decydujesz!

      Klienci, którzy chcą do Ciebie zadzwonić, są już ciepłymi potencjalnymi klientami, dlatego ważne jest, abyś ich nie stracił. Opcja oddzwaniania zapobiega utracie tych potencjalnych możliwości.

    POZNAJ NARZĘDZIE

    Czym jest Callback?

    Jesteś w trakcie zakupów, jednak zanim dodasz produkt do koszyka i naciśniesz magiczny przycisk “zapłać” – chcesz jeszcze zadać kilka istotnych pytań. Starasz się więc zadzwonić, ale poszukiwania numeru kontaktowego zabierają zbyt dużo czasu. Gdy już udaje Ci się go ustalić – okazuje się, że linia jest zajęta.

    Próbujesz 1, 2, 3 raz i nadal nic. W końcu Twoja cierpliwość się wyczerpuje, opuszczasz sklep i szybko zaczynasz poszukiwania tego samego produktu, ale już u konkurencji.

    Jeżeli jesteś właścicielem sklepu i zaczynasz zauważać, że Twoja sprzedaż spada – prawdopodobnie Twoi klienci borykają się z dokładnie takimi samymi problemami.

    Dlatego, zamiast zmuszać ich do wykonywania połączeń “na własną rękę” – ułatw im to zadanie i spraw, że To Ty lub Twoi pracownicy do nich zadzwonią.

    Zaskocz klientów ekspresowym telefonem i skróć czas udzielania odpowiedzi tylko do niezbędnego minimum

    Callback zapisze przekazany numer telefonu, odbierze niezbędne zgody (RODO), a następnie w pełni automatycznie połączy się z użytkownikami Twojej strony.

    W ten sposób uda Ci się ograniczyć ryzyko nerwów i frustracji, poprawić doświadczenia związane z Twoją marką, a co najważniejsze – istotnie wpłynąć na poprawę wyników sprzedażowych.

    Korzyści z wykorzystywania narzędzia callback

    W jaki sposób sprawdzi się w Twojej firmie?

    • Automatyczne połączenie z klientem

      Nadrzędna funkcja callbacku, to oczywiście umożliwianie sprawnej komunikacji na linii Twoja firma – użytkownik Twojej strony. Intuicyjny formularz pozwoli na szybkie zapisanie numeru, a następnie poprzez callback – automatyczne połączenie z wybranym konsultantem. To wszystko w mniej niż pół minuty!

      Tak wysoki standard obsługi sprawi, że klient będzie zadowolony i z pewnością wróci do Ciebie niejeden raz, aby ponownie zrobić zakupy.

    • Większy współczynnik konwersji

      Narzędzie callback może zostać wykorzystane jako skuteczny sposób na udzielanie fachowych odpowiedzi, ale równie doskonale sprawdzić się w roli internetowego sprzedawcy w Twoim sklepie online.
      Podczas rozmowy możesz zaproponować klientom dodatkowe rozwiązania, a co za tym idzie – zdecydowanie zwiększyć koszyk ich bieżących zakupów.

    • Gromadzenie danych w CRM

      Callback sprawdzi się również jako sposób na gromadzenie wartościowych danych o Twoich odbiorcach. Za jego pośrednictwem możesz przeprowadzać ankiety, zbierać informacje o problemach i wyzwaniach, a także analizować zachowania użytkowników.

      Następnie tak pozyskana wiedza może zostać wykorzystana w celu optymalizacji procesów zakupowych i obsługi klienta, promocji, a także w wielu innych obszarach.

    Jak zacząć?

    Reaguj i odpowiadaj na potrzeby klientów - szybko i automatycznie

    Twoja konkurencja już “zaciera ręce” i czeka, aż odbiorcy nie zostaną obsłużeni u Ciebie tak, jak trzeba. Dlatego nie pozwól, aby czekali zbyt długo lub zostali zmuszeni do poszukiwania odpowiedzi na innych stronach internetowych.

    Przekonaj się, jakie to proste

    • Krok 1

      Zainstaluj

      Umieść w swoim serwisie kod i przeprowadź szybką konfigurację narzędzia callback

      Zainstaluj
    • Krok 2

      Uruchom

      Pozwól, aby działał na całej stronie, sklepie online lub tylko wybranych podstronach

      Skonfiguruj
    • Krok 3

      Korzystaj

      Oddzwaniaj w kilka chwil i na bieżąco odpowiadaj na najczęstsze zapytania Twoich klientów

    Case studies

    Poznaj sukcesy naszych klientów

    • 34%

      Wzrost sprzedaży w e-sklepie

      Dzięki skróceniu czasu odpowiedzi oczekiwania na połączenie.

    • 45%

      Spadek porzucony koszyków w e- sklepie

      Dzięki udzielaniu profesjonalnego telefonicznego wsparcia podczas zakupów.

    • 82%

      Oszczędności w e- sklepie

      Przy pomocy niskich cena za wszystkie połączenia (krajowe i międzynarodowe).

    • 29%

      Więcej pozytywnych opinii o e- sklepie

      Za sprawą sprawnej i fachowej obsługi – udzielanej w “mgnieniu oka”.