Wtyczka live chat-u dla Magento
Posiadasz sklep internetowy na platformie Magento? A może chciałbyś zwiększyć zyski swojej firmy? Według specjalistów z branży e-commerce bardzo ważną dziedziną, o którą warto zadbać, a o której często się zapomina podczas prowadzenia działalności internetowej, jest dobry kontakt z klientami. Dzięki usłudze Livechat od Czater.pl możesz komunikować się ze swoimi odbiorcami w czasie rzeczywistym z poziomu strony internetowej.
Czat Magento
Opcja livechatu to doskonała alternatywa dla tradycyjnych rozmów telefonicznych, będących wynikiem inicjatywy firm sprzedażowych. Otwierając okienko czatu, to klient sam decyduje, w jakim momencie chce się z tobą skontaktować. Opcja rozmowy w okienku czatu może być też wygodna dla ciebie – nie zawsze przecież masz możliwość udzielenia odpowiedzi poprzez rozmowę telefoniczną. Livechat Magento możesz zainstalować w paru krokach, w panelu admina w zakładce „System”.
Jak zainstalować livechat w Magento?
Po zalogowaniu do panelu admina przechodzimy do zakładki System. Następnie wybieramy Magento Connect i Magento Connect Manager. Potem w wierszu Upload package file: przesyłamy plugin Chater_LiveChat-1.0.9 i klikamy na przycisk Upload. Po pojawieniu się w konsoli komunikatu Cache cleaned successfully klikamy na przycisk Refresh.
Następnie w panelu admina wybieramy nowo powstałą zakładkę Chater.biz i przechodzimy do konfiguracji wtyczki. W sekcji Chat HTML code wklejamy nasz skrypt czatu pobrany z czatera i zapisujemy zmiany klawiszem Save Config.
Kod skryptu znajduje się w panelu użytkownika Czatera, w zakładce Ustawienia ogólne > Kod do instalacji widgetu na stronie > Czatu i telefonu.
Po zapisaniu zmian, czat powinien wyświetlać się na naszej stronie.