Wtyczka live chat-u dla Joomla
Niezależnie od tego, czy zajmujesz się prowadzeniem bloga, czy zarządzasz sklepem internetowym, na Joomla.com możesz robić to na najwyższym poziomie. W każdym z wyżej wymienionych przypadków warto zadbać o możliwość kontaktu z odbiorcami twoich treści. Można to zrobić w prosty sposób – instalując moduł livechatu dla Joomla. Sprawdź, na czym polega ta usługa!
Online chat Joomla
Badania rynku wykazują, że możliwość stałego kontaktu z klientami sklepów internetowych, przyczynia się do znacznej poprawy zysków wynikających ze zwiększonej sprzedaży. Livechat Joomla można w prosty sposób zainstalować w panelu kontrolnym swojej strony internetowej. Po wybraniu odpowiednich ustawień usługa Livechat od Czater.pl powinna pojawić się na stronie internetowej. Praktyczna i wygodna opcja umożliwiająca szybki kontakt z klientami, to innowacja, która z pewnością przyniesie zyski twojej firmie.
Jak zainstalować livechat w Joomla?
Po zalogowaniu, z panelu kontrolnego po lewej stronie, z pozycji Extensions wybieramy opcję Install Extensions. Następnie w sekcji Upload & Install Joomla Extension wybieramy z dysku plik czater_joomla.zip i klikamy na przycisk Upload & Install.
Następnie w panelu administracyjnym przechodzimy do sekcji Modules. W niej znajdziemy zainstalowaną wtyczkę Czater. Klikamy na nią, aby przenieść się do konfiguracji.
Jako kod czatu wklejamy kod skryptu, który znajduje się w panelu użytkownika Czatera, w zakładce Ustawienia ogólne > Kod do instalacji widgetu na stronie > Czatu i telefonu.
W prawym bloku menu ustawiamy natomiast pozycję czatu i zaznaczamy „Show”, aby się wyświetlał na stronie.
Uwaga: jeżeli w Twojej wersji Joomla czat się nie wyświetli, zmień wartość pola Position na bottom1 lub footer.
Następnie przechodzimy do sekcji Menu Assignment i zaznaczmy, że czat ma wyświetlać się na każdej podstronie:
Zmiany zapisujemy poprzez naciśnięcie przycisku Save & Close. Czat powinien już wyświetlać się na naszej stronie.