Jak dodać konsultanta i jakie nadać mu uprawnienia?
Aby dodać konsultanta należy wejść w zakładkę Pracownicy > Lista pracowników
Nacisnąć przycisk Dodaj konsultanta
Wpisać niezbędne dane takie jak:
– E-mail, Imię, Nazwisko, Stanowisko, Telefon.
Przechodząc niżej pojawią nam się ustawienia konsultanta, którego tworzymy, wybieramy:
– jakie chcemy dać mu uprawnienia (Kierownik, Pracownik, Administrator),
Administrator: Ma najwyższe możliwe uprawnienia. Może zmieniać ustawienia czatu, które mają wpływ na jego wygląd oraz zachowanie. Posiada także dostęp do API dla deweloperów oraz do integracji z Facebookiem. Jest uprawniony do włączenia płatności na czacie. Widzi wszystkie odbyte rozmowy telefoniczne, oraz konwersacje e-mail i na czacie. Decyduje o tym czy konsultanci widzą wiadomości innych osób. Administrator może tworzyć nowe konta konsultantów i kierowników, dodawać działy i umieszczać w nich osoby. Może dodać również kolejnego administratora. Nie może ustawiać awatarów innym użytkownikom.
Kierownik: To osoba zarządzająca swoimi konsultantami. Nie może dodawać nowych kont, ale może zaznaczyć, kto jest w jego zespole. Widzi rozmowy swoich konsultantów oraz rozmowy ze swojego działu i działu ogólnego. Może dowolnie ustawiać powiadomienia dla swojego konta. Ma dostęp do bazy klientów oraz widzi tych aktualnie przebywających na stronie. Widzi statystyki swoich konsultantów. Może też generować raporty z pracy i pobierać je w formie dokumentu .pdf. Ma wgląd do standardowych wiadomości oraz możliwość ich edycji.
Pracownik: Ma najniższe uprawnienia. Konto pracownika służy wyłącznie do obsługi klientów. Widzi rozmowy ze swojego działu, działu ogólnego, lub w przypadku braku działów – wszystkie rozmowy. Ma dostęp tylko do ustawień swojego konta, gdzie może zmienić adres e-mail, avatar, ustawić prezentowane w czacie imię oraz nazwisko, dodać stanowisko i zmienić hasło. Sam dopasowuje rodzaj powiadomień o rozmowach i wiadomościach. Ma dostęp do bazy klientów, oraz widzi ile osób przebywa na stronie, może sam zacząć rozmowę. Widzi swój czas pracy, a także statystyki swoich działań.
– Czy ma być aktywny,
– Czy ma odbierać telefony,
– Czy ma odbierać czaty,
– Czy widzi archiwalne rozmowy telefoniczne innych konsultantów,
– Czy widzi i otrzymuje wiadomości offline,
– Czy widzi klientów na żywo,
– Czy widzi podgląd klienta na żywo,
– Czy widzi wiadomości offline innych konsultantów,
– Czy ma zostać wysłane powiadomienie e-mail po zakończonej rozmowie,
– Czy ma zostać wysłane powiadomienie e-mail po odebranym telefonie,
– Wybieramy do jakiego działu ma należeć,
– Na sam koniec tworzymy mu hasło i zapisujemy zmiany.
Stworzonego konsultanta możemy dowolnie edytować oraz usuwać.
Można to zrobić poprzez kliknięcie na ikonę edycji lub kosza po prawej stronie na niżej pokazanym obrazku: