Callback w sklepie WellCommerce (Gekosale.pl)
Jak zainstalować callback w sklepie WellCommerce
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
Po zalogowaniu do swojego panelu administracyjnego w Gekosale.pl przechodzimy do sekcji Konfiguracja, a następnie klikamy na pozycję Sklepy.
Na stronie z listą sklepów wybieramy sklep, w którym chcemy zainstalować czat.
Na kolejnej stronie (konfiguracji wybranego sklepu) wybieramy zakładkę Informacje META i w polu Własne tagi META wklejamy nasz kod HTML czatu.
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS lub połączenia telefonicznego:
W ustawieniach Callback dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki oraz formularza zamawiania rozmów: