Callback w sklepie Sstore.pl
Jak zainstalować callback w sklepie Sstore.pl?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
Po zalogowaniu do swojego panelu administracyjnego w Sstore przechodzimy do sekcji Tools i z rozwijanego menu wybieramy kolejno Webmaster`s Tools (1), a następnie Additional javascript code in HEAD section (2).
Na kolejnej stronie, w polu Additional javascript code in HEAD section (3) wklejamy nasz skrypt czatu i zapisujemy zmiany zielonym klawiszem Save (4).
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS lub połączenia telefonicznego:
W ustawieniach Callback dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki oraz formularza zamawiania rozmów:
Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu: