Callback w sklepie Shopgold
Na profesjonalną obsługę klienta składa się wiele czynników i jest to niezwykle ważna dziedzina działalności sklepu. Prowadząc sklep internetowy na shopGold także możesz zadbać o ten aspekt działalności, pomimo odległości, jaka dzieli cię od klienta. Sprawdź, na czym polega usługa Callback od Czater.pl.
Usługa na miarę XXI wieku
Bez wątpienia sklep internetowy może poprawić wyniki swojej sprzedaży poprzez uruchomienie usługi callback, która umożliwia nawiązywanie bezpłatnych połączeń z klientami bezpośrednio ze strony. Instalacja usługi na koncie sklepu w shopGold umożliwia wybór ikony słuchawki, a także wygląd formularza kontaktowego, które znajdą się na stronie internetowej sklepu. Osoba, która będzie chciała uzyskać dodatkowe informacje dotyczące produktów umieszczonych na stronie, będzie mogła wpisać swój numer i oczekiwać na połączenie konsultanta, które zostanie wykonane w ciągu kilkudziesięciu sekund. Prostota tego systemu i intuicyjny sposób działania są kluczem do zadowolenia klientów.
Jak zainstalować callback w sklepie Shopgold?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
Po zalogowaniu na swoje konto w shopGold.pl przechodzimy do sekcji Integracje.
Z rozwijanej listy wybieramy pozycję Integracje własne.
W edycji danych w sekcji Kod w nagłówku strony w sekcji wklejamy nasz kod HTML czatu.
Na końcu zapisujemy zmiany przy pomocy klawisza Zapisz dane.
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS lub połączenia telefonicznego:
W ustawieniach Callback dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki oraz formularza zamawiania rozmów:
Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu: