Callback w sklepie Sellingo
Sellingo to platforma, która umożliwia prowadzenie sklepu internetowego na wysokim poziomie. Jeżeli chciałbyś poprawić jakość komunikacji ze swoimi klientami, pomimo odległości, jaka was dzieli, warto zastanowić się nad instalacją usługi Callback oferowanej przez Czater.pl, która umożliwia wykonywanie bezpłatnych połączeń.
Skuteczna komunikacja na odległość
Dzięki Czater.pl już dziś możesz komunikować się z osobami odwiedzającymi twój sklep internetowy pomimo odległości, która was dzieli. Usługa Callback zainstalowana na twoim koncie, na platformie Sellingo umożliwia nawiązywanie darmowych połączeń bezpośrednio z poziomu strony. Wystarczy, że klient zainteresowany kontaktem, wybierze ikonę słuchawki i uzupełni formularz kontaktowy o swój numer telefonu. Wówczas system zestawi tę informację z konsultantem, który będzie mógł oddzwonić na podany numer telefonu, aby odpowiedzieć na pytania zainteresowanego.
Jak zainstalować callback w sklepie Sellingo?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
Jeżeli masz już konto w naszym serwisie i chcesz uruchomić czat w sklepie Sellingo.pl, to zapoznaj się z poniższą instrukcją.
Po zalogowaniu do swojego panelu administracyjnego w Sellingo.pl, w menu wybieramy sekcję Administracja i w rozwijanym menu Ustawienia podstawowe (1).
Na dole strony ustawień podstawowych, odnajdujemy pozycję JAVASCRIPT I DODATKI i w ramce Kod umieszczony po otwarciu tagu BODY (2) wklejamy nasz skrypt czatu.
Na końcu zapisujemy wprowadzone zmiany.
Jeżeli nie masz jeszcze konta w Czater.pl, ale masz już sklep w Sellingo.pl to zaloguj się do swojego panelu administarcyjnego i wykonaj poniższe kroki.
Z rozwijanego menu Integracje wybieramy Czater.pl
W polu adres e-mail podajemy login, na który ma zostać założone konto w czater.pl
Z palety kolorów wybieramy dominującą na stronie barwę, którą później w razie potrzeby można zmienić. Aktywuj swoje konto.
Po udanej aktywacji pojawi się ekran z potwierdzeniem i danymi do logowania.
Od teraz możesz logować się na na https://www.czater.pl/czater/login
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS lub połączenia telefonicznego:
W ustawieniach Callback dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki oraz formularza zamawiania rozmów:
Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu: