Callback w sklepie Redcart.pl
Jeżeli prowadzisz swój sklep nie od dziś, z pewnością wiesz, jak ważna jest komunikacja z klientami. O ile w sklepie stacjonarnym w prosty sposób można o to zadbać, o tyle komunikacja w sklepie internetowym może wydawać się nieco utrudniona. Na szczęście, w takiej sytuacji Czater.pl przychodzi z pomocą, ponieważ oferuje usługę Callback, która umożliwia wykonywanie połączeń z klientami, bezpośrednio ze strony twojego sklepu.
3 kroki do połączenia z konsultantem
Dokładnie taki dystans dzieli klienta chętnego do rozmowy, od nawiązania połączenia z konsultantem z twojego sklepu. Instalacja usługi Callback jest bardzo prosta, wystarczy, że zainstalujesz ją w ustawieniach na swoim koncie RedCart, a następnie aktywujesz za pomocą SMS lub połączenia telefonicznego. Po instalacji usługi, na stronie twojego sklepu internetowego pojawi się ikona słuchawki (której wygląd także będziesz mógł dostosować do swoich potrzeb). Po wybraniu ikony klient będzie mógł uzupełnić formularz kontaktowy o swój numer telefonu, co z kolei spowoduje pojawienie się informacji w systemie i zestawienie klienta z konsultantem, który do niego oddzwoni.
Jak zainstalować callback w sklepie Redcart?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
Po zalogowaniu na swoje konto w RedCart.pl przechodzimy do sekcji Ustawienia Podstawowe.
W bloku menu po lewej stronie wybieramy pozycję Ustawienia dodatkowe.
Teraz w pozycji Skrypty JavaScript wklejamy nasz kod HTML czatu.
Na końcu zapisujemy zmiany przy pomocy klawisza Zapisz.
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS lub połączenia telefonicznego:
W ustawieniach Callback dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki oraz formularza zamawiania rozmów:
Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu: