Callback w sklepie Magento 2
Posiadając sklep internetowy na platformie Magneto 2, masz solidne podstawy, które umożliwiają dobrą pozycję na rynku wśród konkurencji. Aby jeszcze polepszyć swoją pozycję, warto postawić na często zaniedbywany aspekt wśród właścicieli sklepów internetowych, jakim jest komunikacja z klientami. Usługa callback, to prosty i skuteczny sposób, który umożliwia ten rodzaj kontaktu.
Wygodne rozmowy z klientami
Czater.pl przygotował dla swoich klientów usługę, która umożliwia nowoczesny sposób komunikacji z klientami sklepów internetowych. Dzięki specjalnemu systemowi, możliwe jest wykonywanie bezpłatnych połączeń z poziomu strony internetowej sklepu. Po zainstalowaniu usługi w sklepie na platformie Magneto 2, będziesz mógł umieścić na witrynie ikonę słuchawki, którą klient zainteresowany kontaktem będzie mógł kliknąć. Spowoduje to otwarcie formularza kontaktowego – teraz wystarczy, że klient uzupełni go swoim numerem telefonu, a już po kilkudziesięciu sekundach, konsultant do niego oddzwoni i będzie mógł szczegółowo odpowiedzieć na pytania.
Jak zainstalować callback w sklepie Magento 2?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
W panelu administracyjnym Magento 2 przechodzimy do zakładki Zawartość -> Konfiguracja.
Następnie wchodzimy w pierwszą pozycję Globalny (Zmień) i po załadowaniu rozwijamy zakładkę Nagłówek HTML.
W sekcji Scripts and Style Sheets należy dodać poniższy kod czatu:
Teraz wystarczy zapisać zmiany i wyczyścić cache magento.
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS lub połączenia telefonicznego:
W ustawieniach Callback dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki oraz formularza zamawiania rozmów:
Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu: