Callback w sklepie IAI-Shop.com
Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z szeregiem wyzwań stojących przed przedsiębiorcami. Jednym z nich może być utrudniony kontakt z konsumentami, poprzez brak możliwości bezpośredniej rozmowy dotyczącej określonych produktów. W odpowiedzi na głosy właścicieli sklepów e-commerce, Czater.pl stworzył narzędzie, które umożliwi kontakt z klientami, mimo dzielącej odległości.
Nowoczesny sposób komunikacji
Jeżeli jesteś właścicielem sklepu internetowego na platformie IAI-Shop.com, możesz w prosty sposób skorzystać z usługi Callback. Wystarczy, że zainstalujesz to narzędzie w ustawieniach swojej strony i aktywujesz konto. Po czynnościach instalacyjno-aktywacyjnych będziesz mógł wybrać wygląd ikony, którą będą wybierać klienci zdecydowani na kontakt. Już tylko kilkadziesiąt sekund dzieli klienta od rozmowy z konsultantem, wystarczy, że poda on jeszcze numer telefonu, pod który konsultant ma zadzwonić, by udzielić szczegółowych odpowiedzi klientowi.
Jak zainstalować callback w sklepie IAI-Shop.com?
Następnie wybieramy pozycję Dodatki HTML i JavaScript. Teraz klikamy na +Dodaj kampanię i uzupełniamy wymagane dane w następujący sposób:
Zapisujemy wprowadzone zmiany i wracamy do listy dodatków. Klikamy przy dodanym przed chwilą dodatku na opcję edytuj w kolumnie Operacje na dodatkach. Na kolejnej stronie klikamy na opcję + Nowy dodatek i uzupełniamy formularz jak na poniższym obrazku:
Na końcu klikamy na klawisz zmień co spowoduje zapisanie zmian. Teraz musimy odczekać ok. 10-15 minut. Po tym czasie czat powinien wyświetlić się na naszej stronie.
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS lub połączenia telefonicznego:
W ustawieniach Callback dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki oraz formularza zamawiania rozmów:
Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu: