Callback w kreatorze stron Home.pl
Jak zainstalować callback w sklepie home.pl?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
Po zalogowaniu do panelu administracyjnego przechodzimy do sekcji Postrony. Obok pozycj Home Page znajduje się ikona trybiku symbolizująca ustawienia. Po otwarciu tych ustawień znajdziemy przycisk Skrypty body. Gdy na niego klikniemy, otworzy się okno umożliwiające wklejenie skryptów. Kod czatu wklejamy w pozycji Skrypty dla całej strony.
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS lub połączenia telefonicznego:
W ustawieniach Callback dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki oraz formularza zamawiania rozmów:
Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu: