Callback na blogu Blogger (blogi Google)
Jeżeli prowadzisz swojego bloga na platformie Blogger.com i czegoś Ci brakuje, być może jest to stały kontakt z odbiorcami Twoich treści? Jeżeli uważasz, że możliwość kontaktu z czytelnikami, mogłaby być przydatna w przypadku Twojego blaga, sprawdź na czym polega usługa Callback od Czater.pl.
Skuteczny kontakt z czytelnikami
Niezależnie od tego czy zajmujesz się prowadzeniem bloga sprzedażowego, warto zainstalować usługę callback, która umożliwi wykonywanie bezpłatnych połączeń poprzez stronę Twojego bloga. Po zalogowaniu się na panelu administracyjnym na stronie Blogger.com możesz zainstalować tę usługę. Po aktywacji konta, Twoi czytelnicy, którzy będą chcieli nawiązać kontakt telefoniczny, będą mogli wybrać ikonę słuchawki i uzupełnić formularz kontaktowy. Po wysłaniu zgłoszenia, system zestawia je z konsultantem, który może oddzwonić do zainteresowanej osoby.
Jak zainstalować callback na blogu Blogger?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
Po zalogowaniu do swojego panelu administracyjnego w Bloger przechodzimy do sekcji wyboru motywów, czyli klikamy na Motyw w bloku menu po lewej stronie.
Następnie pod podglądem obecnie używanego motywu klikamy na klawisz Edytuj kod HTML.
Na kolejnej stronie, w oknie edycji kodu szablonu musimy odnaleźć zakończenie nagłówka w postaci zamkniętego tagu head i linijkę nad tym znacznikiem wklejamy nasz skrypt czatu i zapisujemy zmiany klawiszem Zapisz motyw.
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS lub połączenia telefonicznego:
W ustawieniach Callback dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki oraz formularza zamawiania rozmów:
Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu: