Call back w sklepie ESklep – dawniej Click Shop
Usługa Callback od Czater.pl to forma kontaktu z klientami, z której coraz częściej korzystają właściciele sklepów internetowych. Callback pozwala na wygodny i szybki kontakt, dzięki któremu właściwie od razu będziesz mógł rozwiać wszelkie wątpliwości klienta. Sprawdź, na czym dokładnie polega ta funkcja i w jaki sposób możesz ją zainstalować w twoim sklepie na ESklep.
Komunikacja na wysokim poziomie
Wielu przedsiębiorców już wie, że dobra komunikacja z klientem przedkłada się na wyższe zyski firmy. Jeżeli szukasz opcji, która pozwoli ci poprawić jakość kontaktów z klientem, funkcja callback doskonale się sprawdzi. Polega ona na tym, że po zainstalowaniu jej na platformie ESklep, klient zdecydowany na kontakt wybierze ikonę słuchawki i wpisze w formularzu swój numer telefonu. System zestawi tę informację z konsultantem, który od razu będzie mógł oddzwonić i rozwiać wszelkie wątpliwości i odpowiedzieć na pytania danego klienta.