Call back w kreatorze Squarespace
Jeżeli jesteś właścicielem sklepu internetowego utworzonego w kreatorze Squarespace i zależy ci na zwiększeniu zysków sprzedaży, warto postawić na rozwój komunikacji na linii sprzedawca – klient. W przypadku sprzedaży internetowej wydawać by się mogło, że jest to utrudnione, jednak dzięki Czater.pl możesz skorzystać z usługi callback, która znacznie ułatwi taki rodzaj kontaktu. Sprawdź, na czym polega!
Callback – wyższy poziom komunikacji
Usługa callback jest niezwykle przydatna zwłaszcza dla właścicieli sklepów internetowych, którzy chcą umożliwić swoim klientom możliwość kontaktu z nimi. Dzięki instalacji usługi Callback, klient, wybierając ikonę słuchawki znajdującej się na stronie sklepu i podając swój numer telefonu, może bezpośrednio przez stronę zamówić połączenie, które już po kilkudziesięciu sekundach nawiąże z nim konsultant. Taki sposób komunikacji jest niezwykle wygodny zarówno dla klientów, jak i właścicieli sklepów internetowych i z pewnością przyczyni się do poprawy zysków ze sprzedaży.
Jak zainstalować callback w kreatorze Squarespace?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
Po zalogowaniu do panelu administracyjnego, wybieramy pozycję Settings, następnie Advanced i opcję Code Injection. Tutaj, w sekcji Header wklejamy kod HTML czatu.
< script>window.$czater = {tok: „450ddec8dd206c2e2ab1aeeaa90e85e51753b8b7”, domain: „https://www.czater.pl/”, login: undefined, email: undefined};
Po weryfikacji numerów telefonów konsultantów usługa Callback rozpocznie swoje działanie na stronie.