Callback w kreatorze Manifo
Manifo to wygodne narzędzie do tworzenia stron internetowych, które umożliwi ci komfortowe prowadzenie sklepu internetowego. Jeżeli chciałbyś zadbać o lepszy kontakt pomiędzy tobą a klientami, warto zastanowić się nad instalacją usługi callback od Czater.pl.
Wygodny kontakt z klientem
Usługa callback oferowana przez Czater.pl umożliwia nawiązywania połączeń bezpośrednio przez stronę internetową. Po zainstalowaniu usługi na stronie oraz aktywacji konta, w zakładce ”ustawienia” będzie można wybrać wygląd słuchawki oraz formularza służącego do zamawiania kontaktów. Dzięki temu klient, który będzie chciał zadać pytanie dotyczące produktów lub dopytać o jakiekolwiek inne kwestie związane z zakupami w twoim sklepie internetowym, będzie mógł wybrać ikonę słuchawki i uzupełnić formularz wpisując swój numer telefonu. Wówczas system zestawia zamówienie połączenia z konsultantem, który już po kilkudziesięciu sekundach może nawiązać połączenie z klientem i udzielić mu szczegółowych odpowiedzi na zadane pytania.
Jak zainstalować callback w kreatorze Manifo?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
Po zalogowaniu do panelu administracyjnego klikamy menu i wybieramy dodanie kodu html z ikoną . Przeciągamy ją do np. nagłówka strony i klikamy Edytuj kod. Następnie wklejamy kod czatera i zapisujemy zmiany. Po opublikowaniu strony czat będzie widoczny.
< script>window.$czater = {tok: „450ddec8dd206c2e2ab1aeeaa90e85e51753b8b7”, domain: „https://www.czater.pl/”, login: undefined, email: undefined};
Po weryfikacji numerów telefonów konsultantów usługa Callback rozpocznie swoje działanie na stronie.