Jak utworzyć szablony odpowiedzi?
Predefiniowane wiadomości służą konsultantom jako gotowe szablony odpowiedzi, które w szybki sposób mogą być użyte w rozmowach z klientami. Wystarczy kliknąć na daną wiadomość w panelu bocznym lub wprowadzić pierwsze znaki w polu tekstowym.
Aby dodać lub skonfigurować predefiniowane wiadomości należy wejść do zakładki Ustawienia ogólne > Predefiniowane wiadomości.
Mamy tutaj następujące możliwości:
– Włączenie opcji „Pozwól każdemu edytować predefiniowane wiadomości dla całego zespołu” pozwala każdemu z użytkowników na edycję wiadomości bez względu na uprawnienia konta.
– W sekcji „Czat” dodajemy gotowe wiadomości, które dostępne będą w oknie rozmowy konsultanta w widżecie Livechat w trybie online. Definiujemy tutaj komu dodajemy tę wiadomość, jej nazwę skróconą oraz treść. Włączona opcja „Wiadomość kończąca” będzie skutkowała zamknięciem okna rozmowy 3 minuty po jej użyciu, jeśli po niej nie zostanie już wysłana żadna wiadomość przez konsultanta albo klienta.
– W sekcji „Wiadomości offline” ustawiamy wiadomości, które możemy używać jako szablony przy odpisywaniu na korespondencję offline. Po kliknięciu „Dodaj” przypisujemy kto ma z nich korzystać oraz co ma zawierać ich treść.