Call back w edytorze stron Wix
Edytor stron Wix pozwala na utworzenie profesjonalnej strony internetowej, która może być także skutecznym miejscem do sprzedaży produktów. Prowadząc sklep internetowy, warto zwrócić szczególną uwagę na możliwość bezpośredniego kontaktu z klientem, a także klienta z tobą. Sprawdź, na czym polega usługa Callback od Czater.pl.
Dobry kontakt z klientem
Usługa callback umożliwia przeprowadzenie bezpłatnego połączenia bezpośrednio z poziomu strony. Wystarczy, że zainstalujesz taką usługę na swojej stronie internetowej stworzonej w kreatorze Wix. Po zainstalowaniu usługi i zarejestrowaniu swojego konta na stronie pojawi się ikona słuchawki, którą klient będzie musiał wybrać, chcąc nawiązać kontakt. Po kliknięciu słuchawki na ekranie pojawi się okienko, w którym klient może wpisać swój numer telefonu. Gdy tak zrobi, system zestawi go z konsultantem, który już po kilkunastu sekundach będzie mógł oddzwonić do klienta.
Jak zainstalować callback w edytorze stron Wix?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
Po zalogowaniu do panelu administracyjnego, w bloku menu po lewej stronie wybieramy pozycję Dodaj, następnie Więcej i pozycję Kod HTML. Następnie wyznaczamy miejsce, w którym kod ma się wyświetlać i wklejamy kod czatera.
< script>window.$czater = {tok: „450ddec8dd206c2e2ab1aeeaa90e85e51753b8b7”, domain: „https://www.czater.pl/”, login: undefined, email: undefined};
Po weryfikacji numerów telefonów konsultantów usługa Callback rozpocznie swoje działanie na stronie.