Call back w sklepie Sklepicom; (sklepy Nazwa.pl)
Jeżeli jesteś właścicielem sklepu internetowego na platformie Sklepicom i chciałbyś poprawić jakość komunikacji pomiędzy tobą a klientami, zwróć uwagę na usługę Callback oferowaną przez Czater.pl. Tę usługę możesz dodać w prosty sposób do swojej strony internetowej, co zdecydowanie ułatwi kontakt twoim klientom.
Komunikacja na wyższym poziomie
Dobrą praktyką, którą coraz częściej widać na stronach sklepów internetowych jest usługa Callback oferowana przez Czater.pl. Polega ona na tym, że klienci mogą zamówić darmową rozmowę bezpośrednio ze strony, poprzez wybranie ikony słuchawki znajdującej się na stronie internetowej i podanie swojego numeru telefonu. Wówczas system zestawia tę prośbę z konsultantem, który może w szybki sposób połączyć się z klientem i odpowiedzieć na jego pytania. Możliwość szybkiego kontaktu z klientem sprawi, że niezdecydowany konsument, będzie mógł na podstawie uzyskanych informacji podjąć pozytywną decyzję dotyczącą zakupu produktów w twoim sklepie.
Jak zainstalować callback w sklepie Sklepicom?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
W ustawieniach sklepu, należy przejść do zakładki Konfiguracja i wybrać Integracje, a następnie Integracje własne. Następnie w sekcji Nagłówek strony należy wkleić kod czatu.
< script>window.$czater = {tok: „450ddec8dd206c2e2ab1aeeaa90e85e51753b8b7”, domain: „https://www.czater.pl/”, login: undefined, email: undefined};
Po weryfikacji numerów telefonów konsultantów usługa Callback rozpocznie swoje działanie na stronie.