Call back w sklepie Click Shop
Jeżeli posiadasz sklep internetowy na platformie Click Shop i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć zyski swojej firmy, warto postawić na poprawę komunikacji z klientem. Dzięki Czater.pl, który oferuje usługę Callback, możesz kontaktować się ze swoimi klientami w prosty i wygodny dla obu stron sposób. Sprawdź, na czym polega ta usługa!
Wygodne rozmowy z klientem
Usługa Callback oferowana przez Czater.pl to wygodna funkcja, którą z pewnością docenią zarówno właściciele sklepów internetowych, jak i ich klienci. Będzie to przydatne narzędzie, zwłaszcza w momencie, kiedy klient chciałby uzyskać dodatkowe informacje o produkcie. Z punktu widzenia właściciela sklepu, jest to także wygodne, ponieważ jest większe prawdopodobieństwo, że klient zrobi zakupy i wróci do sklepu, jeśli jego wątpliwości zostaną rozwiane. Po zainstalowaniu usługi callback w sklepie Click Shop wystarczy, że klient wybierze ikonę słuchawki i poda swój numer telefonu. System automatycznie zestawi to zgłoszenie z konsultantem i umożliwi szybkie nawiązanie połączenia.
Jak zainstalować callback w sklepie Click Shop?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
W ustawieniach sklepu, należy przejść do zakładki Konfiguracja i wybrać Integracje, a następnie Integracje własne. Następnie w sekcji Nagłówek strony należy wkleić kod czatu.
< script>window.$czater = {tok: „450ddec8dd206c2e2ab1aeeaa90e85e51753b8b7”, domain: „https://www.czater.pl/”, login: undefined, email: undefined};
Po weryfikacji numerów telefonów konsultantów usługa Callback rozpocznie swoje działanie na stronie.