Call back w sklepie Sky-shop.pl
Sky-hop.pl to platforma, dzięki której w prosty sposób stworzysz sklep internetowy. Warto jednak pamiętać, że sklep to nie tylko produkty najwyższej jakości, ale także dobra komunikacja z klientem, która przynosi wymierne skutki w postaci zwiększonych przychodów firmy. Jeżeli szukasz możliwości poprawy jakości kontaktu, koniecznie sprawdź, na czym polega usługa Callback od Czater.pl
Skuteczna komunikacja
Usługa Callback zainstalowana w sklepie na platformie Sky-shopl.pl umożliwia szybki kontakt pomiędzy klientem a konsultantem. Klient, po wybraniu ikony słuchawki, zobaczy formularz, w którym będzie mógł wpisać swój numer telefonu. Dzięki temu system będzie mógł zestawić tę informację z konsultantem, który od razu może oddzwonić do klienta i odpowiedzieć na wszelkie pytania oraz rozwiać wątpliwości. Uruchomienie usługi Callback na stronie sklepu internetowego jest niezwykle intuicyjne i z pewnością każdy sobie z nim poradzi.
Jak zainstalować callback w sklepie Sky-shop.pl?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
W ustawieniach sklepu należy przejść do zakładki Konfiguracja i wybrać pozycję Własny kod JavaScript/HTML W nagłówku i zapisać wprowadzone zmiany.
< script>window.$czater = {tok: „450ddec8dd206c2e2ab1aeeaa90e85e51753b8b7”, domain: „https://www.czater.pl/”, login: undefined, email: undefined};
Po weryfikacji numerów telefonów konsultantów usługa Callback rozpocznie swoje działanie na stronie.