Callback w sklepie Shopify
Dzięki Shopify możesz w prosty i skuteczny sposób prowadzić swój sklep internetowy. Jeżeli dodatkowo zależy ci na tym, by kontakt z twoimi klientami był na naprawdę wysokim poziomie, sprawdź, na czym polega usługa callback od Czater.pl. Dzięki niej komunikacja wymiernie zyska na jakości, co z pewnością przyczyni się do zysków twojej firmy.
5 kroków do sprawniejszej komunikacji
Usługa callback polega na tym, że klient po wybraniu ikony słuchawki i pozostawieniu swojego numeru telefonu, będzie mógł oczekiwać na połączenie od konsultanta. Dzieje się tak za sprawą systemu, który zestawia prośbę klienta o połączenie z twoim pracownikiem. Jest to niezwykle prosty i skuteczny sposób na ulepszenie komunikacji pomiędzy sprzedawcą a potencjalnym klientem, który z pewnością przyczyni się do poprawy sprzedaży w twoim sklepie internetowym. Od korzystania z usługi callback na Shopify dzieli cię dosłownie 5 kroków – sprawdź instrukcję, jak możesz to zrobić.