Narzędzia i wsparcie dla e-commerce
Popraw funkcjonowanie i wyniki Twojego sklepu internetowego – bez względu na branżę
Zadbaj o sprawną obsługę klientów i ich zapytań, zoptymalizuj działania marketingowe oraz sprzedawaj jeszcze więcej, dzięki nowoczesnym narzędziom do automatyzacji.
Czater to nowoczesna platforma do wspierania branży e-commerce.
6 narzędzi do wyboru
Livechat, callback, e- asystent, chatbot, videochat z opcją zarabiania oraz e- kalendarz.
Prosta integracja i obsługa
Prosta instalacja, która nie zajmie Ci dłużej niż 5 minut, a obsługi nauczysz się nawet w kilka chwil.
Całodobowe wsparcie
Otrzymasz pomoc opiekuna. Odpowie on na każde pytanie i wytłumaczy wszystkie rozwiązania.
Elastyczne rozwiązanie
Łatwo dopasujesz do aktualnych potrzeb, a także w każdym momencie dokonasz ewentualnych zmian.
Czater dla e-commerce: dlaczego warto?
Czater to aż 6 innowacyjnych narzędzi stworzonych po to, aby codziennie wspierać funkcjonowanie Twojego sklepu internetowego. Bez względu na rodzaj asortymentu, a nawet branżę, w której działasz.
Pozwalają Ci na sprawną i wielopoziomową komunikację z odbiorcami (za pomocą tekstu, video oraz rozmów telefonicznych), wygodne zarządzanie danymi klientów i pracowników, a przede wszystkim – regularne podnoszenie jakości obsługi, skuteczności marketingu oraz naturalnie – samej sprzedaży.
W jaki sposób wykorzystasz to u siebie?
Czy zdajesz sobie sprawę, ile pieniędzy tracisz tylko dlatego, że użytkownicy rezygnują z zakupów na “ostatniej prostej”? Wszystko przez to, że nie udaje się im znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania lub co gorsza – są zmuszeni zbyt długo czekać na odpowiedź ze strony obsługi Twojego sklepu.
Wykorzystanie narzędzi takich, jak live chat, chatbot, a nawet callback sprawi, że Twoje wsparcie będzie zawsze “na wyciągnięcie ręki”. A to z kolei realnie ograniczy liczbę niedokończonych transakcji.
Dzięki platformie czater.pl, otrzymasz dostęp do szeregu narzędzi, które wzniosą Twój marketing na zdecydowanie wyższy poziom. Automatyczne sugestie i ekspresowe reagowanie na zachowania klientów, do tego możliwość realizowania kampanii e-mail oraz SMS, a także możliwość tworzenia spersonalizowanej komunikacji. To tylko kilka atutów, dzięki którym Twój sklep wyróżni się na tle konkurencji.
Za jego sprawą przygotujesz spersonalizowane komunikaty, poinformujesz o aktualnych promocjach, a nawet udostępnisz rabaty.
Razem z Czaterem możesz zyskać dostęp do zaawansowanego systemu CRM, który stanie się profesjonalnym repozytorium danych o Twoich klientach. Za jego pomocą zadbasz o sprawne i bezpieczne zarządzanie kontaktami, które będziesz w stanie analizować, a także wyciągać wartościowe wnioski, które wykorzystasz w przyszłych aktywnościach Twojego e-sklepu.
Platforma służy również do gromadzenia korespondencji z Twoimi klientami. Dzięki temu szybko i łatwo “wrócisz” do poprzednich rozmów, aby w ten sposób szczegółowo je przeanalizować oraz precyzyjniej odpowiadać na potrzeby odbiorców.
Narzędzia dostępne w ramach platformy czater.pl, to również “ukłon” w stronę wszystkich osób, które odpowiadają za sprawne funkcjonowanie Twojego sklepu internetowego.
Z jednej strony za ich pomocą uda Ci się ograniczyć znaczną część mozolnych i powtarzających się czynności (takich, jak: odpowiadanie na stale powracające pytania, a nawet “ręczne” poszukiwanie i gromadzenie informacji o klientach).
Z drugiej natomiast zadbasz o to, aby obsługa Twojego sklepu mogła skupić się na tym, co kluczowe, czyli poprawianiu jakości, innowacyjności oraz zwiększaniu sprzedaży.
Narzędzia dostępne na platformie pozwalają na wygodny import oraz eksport danych, a także z łatwością integrują się z wieloma zewnętrznymi systemami (w tym chociażby Messengerem).
Takie możliwości zapewnią Ci nie tylko komfortową obsługę większości spraw tylko z 1 miejsca. Przyczynią się również do tego, że zaczniesz zauważać, że oszczędzasz zarówno czas (swój oraz swoich pracowników), jak i ograniczasz wydatki związane z funkcjonowaniem Twojego e-sklepu.
JAK ZACZĄĆ?
Zmień swój e-sklep w internetową maszynę do zarabiania pieniędzy
Wykorzystaj potencjał, który dają Ci nowoczesne narzędzia do automatyzacji e-commerce. Zobacz, w jaki sposób możesz nie tylko oszczędzić mnóstwo czasu oraz pieniędzy, ale przede wszystkim regularnie zwiększać zyski ze sprzedaży w sieci.
-
Krok 1
Wybierz
Zarejestruj się i wypróbuj bez żadnych zobowiązań.
-
Krok 2
Zainstaluj
Skonfiguruj własny pakiet usług.
-
Krok 3
Korzystaj
Uzyskaj wsparcie prosto od doświadczonych konsultantów.
Case studies
Poznaj wyniki innych sklepów internetowych
-
57%
Oszczędności miesięcznie
Dzięki wdrożeniu procesów optymalizacji obsługi klienta.
-
24%
Mniej porzuconych koszyków
Za sprawą automatyzacji obsługi i odpowiadania na pytania.
-
65%
Zwiększenie sprzedaży
Za pomocą realizowania skutecznych kampanii marketingowych.
-
42%
Więcej pozytywnych opinii
Wyrażanych przez klientów sklepów internetowych.