Czym jest usługa Callback i jak ją uruchomić?
Czym jest Callback?
Callback to usługa, która w łatwy sposób pozwala klientom zamawiać rozmowy telefoniczne.
Osoba chcąca się z nami skontaktować po kliknięciu w widżet na stronie wpisuje swój numer i preferowany termin kontaktu (na teraz lub w późniejszym czasie), a system automatycznie połączy ją z naszym konsultantem o wskazanej porze.
Jak uruchomić Callback na swojej stronie?
Po zainstalowaniu Czatera możemy przejść do skonfigurowania usługi Callback.
W pierwszej kolejności należy przypisać numery telefonów do kont konsultantów, którzy będą zajmować się odbieraniem zamówionych rozmów telefonicznych.
Będąc zalogowanym na koncie konsultanta klikamy w avatar w górnej części panelu.
Pojawi się okno z edycją danych, gdzie odnajdujemy rubrykę z telefonem i wpisujemy w nią numer do kontaktu.
Następnie dokonujemy jego weryfikacji klikając na klawisz Aktywuj i wpisując otrzymany kod SMS.
Z poziomu konta administratora możemy dokonywać modyfikacji i weryfikacji numerów naszych pracowników w analogiczny sposób. Wystarczy wejść do zakładki Pracownicy > Lista pracowników i kliknąć ikonkę ołówka przy danym konsultancie.
Na koniec upewniamy się, czy funkcja Callback jest włączona w naszym panelu. Wchodzimy do zakładki Callback > Ustawienia i sprawdzamy, czy przycisk Rozmowy aktywne jest aktywowany.
Jeśli proces instalacji przebiegł poprawnie, to na stronie powinien pojawić się widżet ze słuchawką.