Narzędzia i wsparcie dla branży medycznej
Zarządzanie placówką medyczną jeszcze nigdy nie było aż tak proste
Rozwiązania czater.pl w branży medycznej, oznacza że pacjenci mogą zadawać pytania dotyczące opieki zdrowotnej wtedy, kiedy tego potrzebują i od razu mogą uzyskiwać odpowiedź. Co więcej, te odpowiedzi pochodzą od przeszkolonego specjalisty, a nie z wyszukiwarki.
Twój pacjent ma pytanie dotyczące zbliżającej się wizyty, a może dotyczące leków lub potrzebuje konsultacji na videochacie? Nasze narzędzia zapewnią szybki kontakt, pełne wsparcie i pomogą rozwiać wszelkie obawy dotyczące problemów medycznych.
Bądź dostępny dla swoich pacjentów. Opowiadaj na pytania i rejestruj pacjentów, zarządzaj wizytami i kontroluj pracę Twojej firmy. Wszystko za pomocą funkcjonalnych narzędzi, które oferuje Ci nowoczesna platforma czater.pl.
6 narzędzi do wyboru narzędzi online
Live chat, callback, e- asystent, chatbot, videochat z opcją zarabiania oraz kalendarz wizyt i wydarzeń online.
Prosta instalacja, integracja i korzystanie
5 minut na wdrożenie odpowiednich dla Twojej branży narzędzi i kilka chwil na naukę ich obsługi.
Wszechstronna pomoc naszego eksperta
Oddelegowany opiekun, który odpowie na każde pytanie i pomoże w obsłudze platformy.
Adaptacja narzędzi do potrzeb firmy
Opcja dostosowania do potrzeb oraz szybkiej zmiany, gdy tylko zajdzie taka konieczność.
Czater dla branży medycznej: dlaczego warto?
Platforma czater.pl oferuje Ci dostęp do 6 niezawodnych narzędzi, które odmienią sposób funkcjonowania Twojej placówki. Przy ich użyciu przestaniesz marnować czas na powtarzające się czynności, sprawisz, że pacjenci będą fachowo obsłużeni, a sami lekarze i inni specjaliści – wykorzystają pełen potencjał swoich możliwości.
Przyjmuj rezerwacje, ustalaj terminy i harmonogramy dyżurów. Do tego sprawnie odpowiadaj na pytania pacjentów, organizuj pracę lekarzy i poprawiaj jakość komunikacji. A wszystko za pomocą jednej wszechstronnej platformy.
W jaki sposób wykorzystasz to u siebie?
Zapisywanie i zmiana terminów rezerwacji wizyt pacjentów, odpowiadanie na ich powtarzające się pytania, a nawet przyjmowanie opłat z tytułu wykonanych usług poprzez konsultację na videochacie. Od teraz nie musisz martwić się o zlecanie tych zadań Twojemu personelowi.
Dzięki narzędziom czater.pl takim jak: live chat, callback, czy chatbot – łatwo udzielisz wyczerpujących odpowiedzi praktycznie na każde pytanie. Natomiast e-kalendarz umożliwi Ci wygodne i szybkie zapisywanie pacjentów na wizyty, a poprzez videochat udzielisz odpowiedniej konsultacji swoim pacjentom na wizycie online.
Zapomnij o kolejkach do “okienek” oraz innych licznych ograniczeniach związanych z lokalizacją Twoich pacjentów.
Tekstowy live chat, video rozmowy, a także możliwość ekspresowego połączenia telefonicznego za pomocą opcji callback.
To dzięki nim w łatwy sposób porozmawiasz ze swoimi pacjentami, udzielisz im konkretnych odpowiedzi, a wielu przypadkach – przeprowadzisz fachowe konsultacje.
Brak gabinetów, „dziurawe” grafiki, a może nieobecność spowodowana chorobą lub innymi obowiązkami? Od teraz możesz przestać się nimi przejmować.
Z pomocą narzędzi online platformy czater.pl, bardzo prosto zaplanujesz działanie swojej placówki na miesiąc, 2, a nawet kilka – do przodu. Jeżeli w trakcie pojawią się jakiekolwiek problemy – szybko dokonasz niezbędnych zmian oraz modyfikacji, które przywrócą ją na “właściwe tory”.
Zamień sterty dokumentów i wiele skomplikowanych aplikacji oraz systemów, na jedną platformę do wygodnego zarządzania wszystkimi potrzebnymi danymi. Czater.pl zapewni Ci dostęp do przejrzystego i intuicyjnego CRM, dzięki któremu uporządkujesz pracę i odzyskasz mnóstwo cennego czasu – dla siebie, jak i swoich pracowników.
JAK ZACZĄĆ?
Podnieś jakość obsługi pacjentów oraz wydajność pracy Twoich pracowników
Wykorzystaj do tego innowacyjne narzędzie, dzięki któremu zautomatyzujesz wiele procesów, oszczędzisz czas, a dodatkowo poprawisz jakość świadczonych usług.
-
Krok 1
Wybierz
Sprawdź i zdecyduj, które z narzędzi wykorzystasz do optymalizacji działania Twojej organizacji.
-
Krok 2
Zainstaluj
Zastosuj specjalnie wygenerowany kod, aby sprawnie przejść cały proces integracji Czatera z Twoim serwisem, a także innymi narzędziami.
-
Krok 3
Korzystaj
Podnoś jakość i wydajność: procesów, obsługi i funkcjonowania Twojej placówki medycznej.
Case studies
Poznaj wyniki innych placówek medycznych
-
37%
Oszczędności miesięcznie
Dzięki wdrożeniu procesów optymalizacji obsługi pacjentów.
-
48%
Więcej umawianych wizyt
Za sprawą automatyzacji obsługi i odpowiadania na pytania.
-
27%
Optymalizacji czasu pracy
Za pomocą wygodnego zarządzania grafikami dyżurów.
-
54%
Więcej pozytywnych opinii
Wyrażanych zarówno przez pacjentów, jak i kadrę medyczną (lekarzy).